Popis
VW TL 774 D/F (G12/G12+); AFNOR WFR 15-601; ASTM D3306; ASTM D4656; ASTM D4985;BS 6580; JASO M325; JIS K2234; NATO S-759; Önorm V5123; SAE J1034; Cummins IS series & N14; Mercedes-Benz MB 325.3; DAF 74002; Detroit Diesel Power Cool Plus;Deutz-Motor 0199-99-1115; Deutz-MWM 0199-99-2091; Lancia Fiat 9,55523; Iveco standard 18-1830; Ford WSS-M97B44-D; Jaguar CMR 8229; Jaguar WSS-M97B44-D; Opel-GM GM6277M; Saab 6901 599; John Deere JDMH5; Komatsu 07.892 (2001) MAN 324 typ SNF; Mazda MEZ 121C; Porsche TL-774 D (G 12); PSA B 715110; Renault RNUR 41-01-001/S TypeD; Renault R.V.I. 4101001; Scania TB 145; Scania TI 2-98 08 13 TB; Liaz 61-0-0257
Kapalina je naředěná na bod tuhnutí -30°C, je určena pro přímé doplňování chladiče, dále se neředí. Plní se do čistého chladiče a mění se po pětiletém provozu, nebo dle pokynů výrobce vozu. Dodavatel neručí za škody způsobené nesprávným použitím chladiva.
H302 Zdraví škodlivý při požití. H373 Může způsobit poškození orgánů při prodloužené nebo opakované expozici.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
